onsdag 8. juni 2011

Permisjon

Jeg har vært gjennom dette før.

Jeg vet at man må drikke kaffen sin før en gjør noe som helst annet når barnet har sovnet.
Jeg vet at man ikke får gjort alt man skulle gjøre i løpet av dagen, eller i løpet av permisjonstiden, om du vil...

Her er en liten liste over ting jeg skal rekke før utgangen av januar 2011:
  • Babykino og cafébesøk
  • Finne og gå på spennende interiørbutikker (der jeg kommer inn med vogn, vel og merke)
  • Invitere likesinnende på lunsj i mitt nye kjøkken
  • Se alle sesongene med Mad men
  • Skrive/ha en aktiv blogg
  • Vinne en give away på en av de bloggene jeg følger...
  • Reise på ferie til varmere strøk
Vil du vedde på om jeg klarer "alt dette"?

6 kommentarer:

  1. Hey!
    Hey hey!
    Hey hey hey!
    :)
    Stor klem søs!!

    SvarSlett
  2. min kjære kjære sungifu!!!
    tenk at du har holdt det hemelig for meg at du har laget blogg....men nå fant jeg den. HURRA!! og jeg har så stor tro på deg - du er alt annet enn middelmådig i mine øyne. og jeg vil gjerne være med på noen av dine mål for permisjonstiden....gjenbruksbutikken i ås venter på oss!!!!
    klem klem

    SvarSlett
  3. Eg fant bloggen din i dag, søta! Og synes måla dine absolutt bør være overkommelige.. eg e med på veddemål! Følger nr 3 det blir meg! SKal du ha give away snart??

    SvarSlett
  4. velkommen som følger hos meg! Og så moro at du også har blogg da!! :) Jeg følger gjerne på veien mot målene dine. Jeg har en del mål igjen.. og permisjonen er vel straks over. Usj ;)

    klemklem

    SvarSlett
  5. Så bra og ha noen mål ;) Gratulerer med blogg !Takk for at du vil være med på min Give Away med en kommentar .

    Hilsen Janne

    SvarSlett
  6. Hei Sunniva!! Så trivelig at du la igjen en kommentar hos meg :) Er heldig å være tante til ei Sunniva. Skikkelig sporty , kreativ og flott jente,med et veldig fint navn :) Nå håper jeg du skal lage et nytt innlegg her snart! Håper du får ei fin uke! KLEM.

    SvarSlett